Často kladené otázky

Potrebujete s niečím ohľadom nákupu v našom internetovom obchode poradiť? Pozrite sa, či odpoveď na Vašu otázku nenájdete medzi často kladenými otázkami.


Kedy Vás môžem kontaktovať?

  • Sme Vám k dispozícii od pondelka do nedele, vždy od 8:00 do 22:00 hodín.

Ako Vás môžem kontaktovať?

  • Zavolajte na telefónne číslo:          +421 944 482 736

  • Pošlite nám email:                         info@liahneme.sk 

  • Napíšte nám správu cez formulár: kliknite a vstúpte do formulára

  • Chatujte s nami cez online zákaznícku podporu na našich stránkach, ktorá sa nachádza v pravej dolnej časti.

  • Zašlite nám list na adresu: Ing. Ludvík Brávek so sídlom Nová 445, 683 54 Otnice, Česká republika.

Ako môžem urobiť objednávku?

  • Objednávku môžete urobiť priamo na našich internetových stránkach, zavolať nám ju telefonicky a alebo zaslať emailom.

Ako zákazníkov informujete o potvrdenie objednávky?

  • Po dokončení Vašej objednávky Vám automaticky vždy zasielame na email rekapituláciu objednávky so všetkými informáciami, ktoré ste nám poskytol. Pokiaľ vo Vašom potvrdenie zistíte nejaké nezrovnalosti, neváhajte nás kontaktovať a všetko opravíme podľa potreby.

Aké informácie od Vás ako zákazník obdržím?

  • Pri potvrdenie Vašej objednávky obdržíte formou emailu písomnou rekapituláciu a prílohou naše obchodné podmienky.

  • Akonáhle máme pre Vás tovar zabalený a pripravený na vyzdvihnutie dopravcom, informujeme Vás o tom emailom a v prílohe Vám zašleme finálne potvrdenie objednávky, ktorá bude expedovaná.

  • Po vyzdvihnutí tovaru dopravcom Vás následne informujeme emailom, že Váš tovar je na ceste k Vám a dopravca Vás začne informovať o dátume doručenia.

  • Pri doručení Vašej zásielky obdržíte ako súčasť balenia tiež faktúru, ktorá slúži ako platný daňový doklad.


Ako je to s dostupnosťou tovaru?

  • Našou maximálnou snahou je vybaviť Vašu objednávku, čo najskôr. Väčšinu tovaru máme skladom, ale ak na tovar naozaj ponáhľate, odporúčame aktuálnu dostupnosť tovaru a dodanie overiť na čísle: +421 944 482 736.

  • Pri tovare sa môžete stretnúť s nasledujúcimi stavmi dostupnosti:

    Skladom  - ihneď k expedícii
    o Dodáme do 5-7 dní - od 5 do 7 dní k expedícii
    o Objednané od dodávateľa - od 7 do 14 dní k expedícii
    o Na dotaz - od 14 do 30 dní k expedícii
    o Momentálne nedostupné - tovar momentálne nie je na sklade

 


Môžem tovar vrátiť alebo vymeniť?

  • Pokiaľ Vám nebude vyhovie Vami zakúpený tovar, samozrejmosťou nášho internetového obchodu je možná výmena za iný tovar alebo služba možnosti vrátenia tovaru do 14 dní od prevzatia tovaru, ktoré bolo dodané dopravcom a zaplatené zákazníkom v súlade so zákonom Českej republiky č.367 / 2000 Zb. Občianskeho zákonníka.

  • Bližšie informácie o správnom postupe nájdete v sekcii možnosť vrátenia tovaru do 14 dní.

Aká je na tovar záruka?

  • Zo zákona Českej republiky môžete každý produkt do 2 rokov od jeho zakúpenia v prípade poruchy, ktorá na výrobku vznikla bez vášho zavinenia, reklamovať. Nie inak tomu je aj v našom internetovom obchode, pokiaľ nie je tovar nakúpený na firmu, kde sa záruka riadi podľa obchodného zákonníka a doba záruky je 6 mesiacov.

Ako riešite reklamácie?

  • Snažíme sa vždy ku každej reklamácii pristupovať s maximálnou starostlivosťou, zodpovednosťou a vyriešiť ju v najkratšom možnom čase. O výsledku reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do 30 dní od prijatia tovaru na reklamáciu.

  • Bližšie informácie o správnom postupe nájdete v sekcii reklamačný poriadok.

Je súčasťou balenia slovenský návod?

  • Pri tovare, kde pravidlá použitia výrobku nie sú všeobecne známa, je priložený slovenský návod. Pokiaľ by ste návod pri výrobku nenašli, neváhajte nás kontaktovať a situáciu obratom vyriešime.

Je súčasťou balenia záručný list?

  • Pri doručení Vašej zásielky obdržíte ako súčasť balenia tiež faktúru, ktorá slúži ako záručný list a nie je potrebné ju viac potvrdzovať.

Ponúkate možnosť osobného odberu?

Sme predajca z Českej republiky a zatiaľ bohužiaľ neponúkame osobný odber na Slovensku.


Aké dopravca využívate?

  • K preprave tovaru využívame kuriérske spoločnosti:

    • SLOVENSKÁ POŠTA - obchodný balík
      • Slovenská pošta Vás informuje o doručovaní balíka prostredníctvom SMS alebo e-mailom už v deň podania
      • Pohyb balíka môžete neustále sledovať na stránkach Slovenské pošty
      • Termín doručenia je do troch pracovných dní od odoslaní z nášho skladu
      • Dobierku možné zaplatiť iba v hotovosti
      • Bližšie informácie o službe obchodný balík od SP

    • DPD - prepravná služba
      • Spoločnosť DPD Vás informuje o doručovaní balíka prostredníctvom SMS alebo e-mailom už v deň podania
      • Pohyb balíka môžete neustále sledovať na stránkach dopravnej spoločnosti DPD
      • Miesto doručenia je možné počas dňa meniť
      • Termín doručenia je do troch pracovných dní od odoslaní z nášho skladu
      • Dobierku možné zaplatiť iba v hotovosti
      • Bližšie informácie o prepravnej - balíkové službe DPD

Kedy môžem očakávať doručenie tovaru?

  • Pokiaľ u nás prevediete objednávku v pracovný deň do 8. hodiny dopoludnia, potom by ste mali mať tovar najneskôr do troch pracovných dní doma. Samozrejme záleží aj na spôsobe platby, ktorý zvolíte. Ak budete platiť bežným bankovým prevodom, potom je nutné ešte počítať s oneskorením 1 až 2 dní, než dorazí peniaze na náš účet. Potom ihneď tovar odosielame a nasledujúci deň ho máte doma.

Aká je cena dopravy? 

  Spôsoby dopravy Poplatok 
(vrátane DPH)
Komentár
SP SK  Slovenská pošta 5.99,- €   iba do 30kg
DPD SK  DPD prepravná služba 10.99,- €   iba do 50kg

 


Aké sú možnosti platby?

  Spôsoby platby Poplatok
(vrátane DPH)
Dobirk  Dobierkou 1.49,- €
 Prevodem  Prevodom - platba na český bankový účet v EUR ZDARMA

 

Uvedené ceny dopravy a platby sú platné pre štandardné objednávky, ktoré je možné zabaliť do jednej zásielky. U nadrozmerných zásielok, ktoré sa spravidla skladajú z viacerých zásielok Vás budeme kontaktovať s ponukou ceny platby na základe veľkosti Vašej objednávky. 

Ďakujeme za pochopenie, tím Liahneme.sk 


Čo robiť, keď dodávka tovaru nesúhlasí s dokladom, dostali sme iný tovar, v dodávke niečo chýba?

  • V takýchto prípadoch prosíme bezprostredne po zistení vyplňte formulár pre uplatnenie reklamácie a zašlite nám ho na e-mail: info@liahneme.sk. Pokiaľ chcete situáciu vyriešiť čo najrýchlejšie, informujte nás tiež telefonicky na +421 944 482 736. Budeme vás následne kontaktovať s vyjadrením.

Čo robiť, ak je zásielka alebo jeho časť mechanicky poškodená?

  • Vy ako kupujúci ste povinní si tovar ihneď pri prevzatí od dopravcu alebo na odberných miestach skontrolovať, či nie je poškodené (krabica nie je poškodená, nálepky nie sú odtrhnuté pod.). Pokiaľ na mieste zistíte poškodenie, odmietnite prevzatia zásielky a informujte nás o tejto skutočnosti buď e-mailom info@liahneme.sk alebo telefonicky na +421 944 482 736. Budeme Vás následne kontaktovať pre následné odoslanie náhradného tovaru.

Čo robiť, ak zistíte poškodenie zásielky až po odchode dopravca?

  • SP SK- reklamáciu poškodenej zásielky uplatnite najneskôr nasledujúci pracovný deň od prevzatia, a to na Vašej pobočke Slovenskej pošty. Pri nenahlásanie škody do vyššie uvedenej doby sa vystavujete nebezpečenstvu zamietnutie reklamácie. Čo k reklamácii potrebujete? Kompletné balenie zásielky (aj s obalovým a výplňovým materiálom), faktúru k tovaru a doklad totožnosti - Občiansky preukaz. Pracovník Pošty s vami spíše zápis o škode a protokol o uplatnenie nároku na náhradu škody a Vy musíte požiadať o kópiu zápisu reklamácie! Veľmi dôležité je v nároku na náhradu škody tiež uviesť, že ako adresát postupujete svoje práva na plnenie odosielateľovi. Ak by ste nepreviedli nárok na plnenie na odosielateľa (Liahneme.sk), tak by sme neboli schopní s Vami riešiť okamžitú reklamáciu. Akonáhle budete mať tovar reklamovaný vrátane kópie reklamačných dokumentov, prosím kontaktujte nás telefónnom čísle +421 944 482 736 alebo na email info@liahneme.sk a dohodneme sa na ďalšom postupe.
     
  • DPD SK- reklamáciu poškodenej zásielky uplatnite najneskôr nasledujúci pracovný deň od prevzatia, a to priamo na Liahneme.sk. Pri nenahlásanie škody do vyššie uvedenej doby sa vystavujete nebezpečenstvu zamietnutie reklamácie. Čo k reklamácii potrebujete? Je nutné zaobstarať dostatočne preukazné fotografie poškodeného tovaru, vrátane vonkajšej krabice aj výplne a tiež vyplniť formulár pre uplatnenie reklamácie. Akonáhle budete mať pripravené potrebné podklady k reklamácii, pošlite nám ich prosím na email info@liahneme.sk. Pokiaľ chcete situáciu vyriešiť čo najrýchlejšie, informujte nás tiež telefonicky na +421 944 482 736. Budeme vás následne kontaktovať a dohodneme sa na ďalšom postupe.

 

Tento web používa súbory cookies. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Tu nájdete viac informácií.